Reklamcılık Tarihimizde Halk Kültürünün Görünümleri

273 Reklamcılık Tarihimizde Halk Kültürünün Görünümleri Genel Konular ünlü afiş ve diğer seçim afişi örnekleri görülüp, bu siyasal kampanyalardaki güçlü halk kültürü referansları anımsanabilir. “Yeter Söz Milletindir” sloganı siyasal düzlemde ne denli etkili olduysa, bu dönemde ti- cari açıdan en başarılı sloganlardan biri de “Yüzünüz Çamaşır Değildir” olmuştur. Faal Ajans alışkanlıkların değişimini öneren modernleşmeci bir kampanya yürütmekle birlikte, Puro markası ile kültürel değerler arasında belirgin bir ilişki kurmuştur. Güzelliğin Allah vergisi olduğu, kısmet vaadi, dört yapraklı yonca benzeri göstergeler bu bağlamda dikkat çekicidir.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzMzNDcy